Fixar-tisdag

Efter en bra morgon med flickorna, blev det en löprunda, sen hem och duscha och fixa lite. 
Bestämde mig sen för att inte ha ont i mitt knä längre och därför köpa (ännu) ett par nya löparskor, vilka är anpassade efter just mina fötter. Min vp rekommenderade ett ställe lokalt, så jag åkte dit, prövade ut skorna och var ett par skor rikare(och många dollar fattigare ;)) när jag åkte där ifrån. NÖJD TJEJ!
Blev en sväng in i byn, köpte lite småsaker jag behövde, sen har jag pysslat och fixat här hemma. Blev lyxig hemmagjord müsli till lunch m. grekisk yoghurt. Sen fixade jag lite inför flickornas kalender som jag håller på med, plus lite i scrapbooken. 

Min vm tog barnen till Hebrew School, eftersom jag har sånglektion ikväll,
då jag inte kan imorgon eftersom jag jobbar. Så snart bär det av dit, ikväll blir det Brown Eyed Girl- Van Morrison. 


Min lyxlunch
Mina nya guldklimpar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0