torsdag

Igår hade jag varit i USA i 4 månader, shit vad tiden springer iväg. 1/3 avklarad. Men man har ju så mycket att se fram emot och så mycket som man vill hinna göra innan året är slut, så det kommer bli så bra!!!
Var ute och åt igår med min vf, för att fira min vp födelsedag, (igen) denna gången med min vm mamma. Riktigt god mat och hade en supermysig kväll.
Kickboxning i morse, riktigt härligt trött i kroppen! Skypade med finaste Cassandra och Fredrika idag, underbart!!! Saknar er så in i bomben! Ikväll blir det kanske att åka till Danbury mall, där de satt upp en liten karneval! Annars blir det kanske en god kaffe, (för ovanlighetens skull)
36 dagar till la familia kommer :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig! Kändes jätte skönt att se och prata med dig! Love you <3

2012-05-24 @ 22:47:51
URL: http://fredrikabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0