sköna maj välkommen....

... ja det är inte klokt att vi redan är inne i maj månad. Helt galet!!
Igår kom Frida hit, så lunchade vi. Vidare sen för fika med fina tjejer. Trevligt :) På kvällen lagade jag god lax, potatis och grönsaker, Mums! Sen kom Jennifer, blev en kopp kaffe och massa prat, det gillar vi! :)

Började dagen med en härlig löprunda med fina Frida. Efter det blev det lite ärende med Dawn. Var och justerade mina glasögon, fixade lite återköp och så. Sen av någon anledning så kom hon och jag fram till att det var "syndar-onsdag", haha ;) Så vi åkte och köpte vars en supergod macka, jag tog en varm med olika sorters svamp och ost och hon med salami och brie. GRYMT GODA! Vi tog även med oss vars en cupcake hem från bageriet! SYNDARONSDAG!! Men gott var det och en trevlig förmiddag med min vm.
Nu har jag precis fått på maten på spisen, ikväll blir det tomatsoppa och panerade aubergine rullader. Overkligt gott!

Nu måste jag röra på spisen! Hoppas allt är bra med er där hemma!! :) Kyss & Knus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0