regn...

...det regnar och regnar... Konstigt väder får jag ju säga. Hela helgen var det stekande värme och solsken och igår och idag har det öst ner hela dagarna. Tråkigt! Men ska bli fint igen till helgen sägs det ;)
Fredagen blev det toppen!! Träning, nagelfix, skype, förbereda inför kvällen och sen kom alla!! Blev en trerätters middag med god mat och dricka med FINA vänner. Tack alla fina flickor för en toppen kväll! 4 på morgonen sa vi Godnatt/Godmorgon.
Lördagmorgonen blev det frukost på terrassen med alla flickor. Skypade med mina fina föräldrar efter deras dag, Ni var så otroligt fina, älskar er mest i världen.
Blev lite stek i solen, sen hem igen och göra sig i ordning för ännu en kväll. Dressa om och till tåget, för att åka in till NY på boat cruise, WOW, så nice kväll! Vidare efter cruisen för utgång i NYC med fina tjejer! Tack för en super kväll!
Söndagmorgonen kom hem vid 8, då blev det sjön med Elin, sen god mat och sängen!!!
Tack alla fina för en toppen helg! Lyckligt lottad som hittat så många fina vänner här!
Härliga tjejer

Jennifer och Frida

Mest för att vi kan. (vi bjuder på den)

Jag Marina Mara

Redo för NYC cruise
Kerstin jag Mara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0