fullbokat

Helt galet!!! När man kollar igenom sina helger under sommaren så är där något på gång i princip varje helg. Vilket förstås är ganska kul och det får ju tiden att springa iväg, men i alla fall..

Hade en jättebra helg. Fredagen blev sushi-lunch med Jennifer och Elin, efter det en kopp kaffe. Jennifer och jag hade sedan lite fredagslyx, vilket blev pedikyr. Härligt och vårfint. Verkligen stor prisskillnad från i Sverige. Här kan man lätt känna att det är något att unna sig, men hemma är det för dyrt. Går på ca 25$ här (150:-). På kvällen blev det bio med Anne Katrine och Elin, såg Five-years-engagement, inte bra!!! Visst där var ju en del skratt i den, men nej ingen bra film alls.

Lördagen blev härlig löprunda, frukost på en cafe uteservering, hem och duscha. Sen blev det "country festival" i stan med familjen. Så mysig stämning alltså. Härlig livemusik, djur som barnen kunde klappa, chili-con-carne-provning, go-kart och mycket mer. Kvällen var min och A's kväll. Mina vf var på konsert och L på scoutläger. Så jag och A var ute och åt god middag, sen såg vi film och åt efterrätt i min säng, innan vi slocknade. MYS!!!

Söndagen bjöd på morgonpromenad med Jennifer, sen åkte vi till köpcentrat och lunchade. Jag Jennifer Amanda Elin Emma och Bea, riktigt trevligt! Strosade runt i affärer, sen blev det hem och ha god middag med familjen och avslutningsvis Amazing Race finalen med mina vf.
TOPPEN helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0