30 dagar...

...endast 30dagar kvar tills min fina familj kommer och hälsar på!! Längtar!! :D
Imorgon(idag hemma i sverige för där är det den 31 :p) har jag varit faster till en underbar unge i 10år, mitt älskade lilla Gille fyller 10 bast, jag kan inte fatta hur stor du är mitt hjärta. GRATTIS på födelsedagen!!
Hade en superbra helg med familjen och deras vänner och alla barn! Vi bodde på deras landställe mitt ute i skogen (överdådigt fint hus, WOW) med en helt underbar utsikt! Massa sol, bad, god mat och trevligt sällskap. Lyckad härlig Memorial Day weekend!!
Avslutade måndagen när vi kom hem igen, med att grilla massa gott och umgås med familjen!
Skypade med min fina familj hemma igår, kändes som en evighet sen. Tänk att jag snart ska få krama er på riktigt :D Längtar sååååå!!!
Är så stolt att jag har en sån stöttande och bra familj!
ÄLSKAR ER.
Och tänk så många fina vänner jag har här, ni är ovärderliga, ALLIHOP!! PUSS på er
helt okej utsikt tycker jag :D
fina brudar!! det bjuder vi på, eller hur ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0