Wiiihhooo...

...ÄNTLIGEN!!! mamma, pappa och min älskade storebror har äntligen bokat resan hit. Längtar som tusan!  Nedräkningen kan börja :D

Har haft en jättebra helg. I fredagskväll åkte min värdfamilj iväg på en weekend med en annan familj. Så Frida H kom över hit. Tanken var att vi skulle se hockey och slappa, men det blev ordagrannt andra bullar ;)
Började med att vi bakade negerbullar, sen gjorde jag den ljuvligt goda glasskakan inför lördagen, mitt i all smet och bakade fick vi för oss att även baka kanelbullar!! MUMS!! Super bra fredags-mys-bakkväll med Frida!!

I lördags kom Ellen vid tio tiden, vi mötte upp Frida för en liten shoppingrunda. Köpte lite presenter som skickades hem till min underbara familj idag!! Efter det köpte vi det sista inför middagen på kvällen, därefter blev det bara att börja förbereda allt.
Menyn bestod av ;) : Rödbetor på en bädd av bladspenat, med getost, honung och valnötter. Följt av potatisgratäng, med grillade kycklingspett och sallad. Allt avslutades med den ljuvligt goda glasskakan, tillsammans med jordgubbar och melon!! UTSÖKT! 
 
Igår var det dags för skola igen. Hade först en redovisning, sen bar det av till
The Metropolitan Museum of Art. WOW, vilket ställe! Man hade lätt kunna spendera en hel dag där inne, det är gigantiskt stort. Tyvärr hade vi en prov att göra där inne, så vi "sprang" mest runt. Dock är jag inte så intresserad av konst, vilket man ibland önskar man var när man har möjlighet att vara på ett sånt här ställe!!
Fantastiskt fina konstverk ialf!!!

Skypade med Ola och mamma idag, ÄNTLIGEN!! Det går ju bara inte att inte ha pratat med min storebror på TVÅ veckor, oacceptabelt! Så får bli en skype med Ola och Louise på onsdag också :D
Längtar tills de får mitt paket, :)
ÄLSKAR MIN FAMILJ SÅ <3

ps. ska försöka ta mig tid att lägga upp lite bilder imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0