what doesn't kill you makes you stronger..

..så sant som det är sagt! Somliga dagar är tuffare än andra, men man tar sig igenom det också. Med hjälp av underbara vänner och en fantastisk familj, och en massa "jäklar anamma"!!

Vädret är verkligen upp och ner här just nu. Igår var det jätte kallt, ett par minus grader. Och idag har det varit runt 15 grader och sol. Imorgon ska det bli upp mot 20 grader strecket. Hmm, vädergudarna verkar ha svårt att bestämma sig. Jag röstar i alla fall på att våren ska komma!!

Idag har jag varit med Mara, först gym med hennes twins, sen tillbaka till henne och en underbart god lunch på hennes terrass, som toppades med jordgubbar och en gooood kopp kaffe!! LOVELY!!

Hade en jätte härlig eftermiddag i trädgården med flickorna efter skolan, lekte, hoppade hage, gungade och bara njöt!!! Super kul!! Massa bilder på tossiga töser :D
Lagade en jätte god broccoli-ost-skink paj till middag, uppskattades av alla, :D
Kvällen avslutades med Ridgefield High School Hockey , grymt kul. De vann dessutom med 11-1, YEAH!!
Go Tigers, ;)

Är mitt uppe i att boka en Miami tripp, YEAAAAH! Detta ska vara bokat i slutet av veckan, GILLAS!!!

Saknar er fina underbara människor där hemma, <3



Nice afternoon in my backyard :)

Kommentarer
Postat av: Fernanda

Super snygg blogg,checka in min gärna :) puss o kram <3

2012-03-18 @ 14:46:55
URL: http://duvetfernanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0