VÅÅÅÅRRRR..

Vädret är underbart här nu. Solen skiner och det är mellan 12-20 grader i princip varje dag. Njuter verkligen,
ÄNTLIGEN är våren här, och hoppas den är här för att stanna!

Eftersom jag inte är så duktig på att uppdatera, får vi ju ta en liten snabb tillbaka blick.

Var ju på hockey förra tisdagen med Hal, min värdpappa, AWESOME!!! Det var helt obeskrivligt mäktigt.
NY Rangers vs. Carolina Hurricanes, plus i kanten var ju att de vann också, kunde ju inte bli mycket bättre!!!
Fick en Lundqvist tröja av min värdpappa också, wiiiihooo, TACK!!!!

I fredags var det au pair möte hos vår LCC Carrie, Green bagel-St Patrick's Day breakfast!! Och baglarna var verkligen GRÖNA!!! läskigt, men de smakade som tur var gott ialf.
Blev sleep over hos Frida H, för att sedan gå upp tidigt i lördags morse och ta tåget till NYC för St Patrick's Day parade. WOW, vi åkte in vid 9 tiden, självklart klädda i grönt, och så var även RESTEN av NYC!! Alla hade grönt på sig, solen sken och det var riktigt härligt. Paraden var häftig, coolt att se så mycket människor "tjoa och tjimma"! Längtar redan till nästa parad, vilket jag tror blir 4th of July!!

Söndagen var första "skoldagen", för Montreal resan (de credits vi måste ta under året), handlar mycket om fransk historia, då Montreal är en "fransk" stad. Väldigt intressant tyckte jag, var nog ganska ensam om att tycka det dock, ha ha, OVANLIGT!!!

Skypade med min underbara mamma igår, hon är BÄST!!!
Saknar OlaminOla, världens bästa storebror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0