underbara värme...

GALET HÄRLIGT "vår" VÄDER... Idag har det varit 25 grader varmt. Vilket vi i Sverige nästan kallar högsommar värme.. underbart skönt är det ialf!

Efter en god frukost och en supr härlig promenad imorse, blev det hem och fixa lite tvätt och små plock. Efter lunch på terrassen kom Frida hit. Då blev det froyo Ben & Jerry, aldrig ätit det, SUPERGOTT!!! Följt av det blev det stek i vars en solstol hela dagen! Vi sprang upp och ner och försökte få lite vind på oss, haha, dåligt med det dock ;)

När jag hämtat flickorna körde vi till parken och lekte, massor med familjer där. Kom tillbaka och då var det dags för middag, jag grillade fisk i foliepaket, VRÅLgott!!!! Blev en riktig höjdare. L åkte på lacross träning och jag A och min vm gick ut och lekte. Toppendag!

Imorgon ska jag Frida och Filip köra till IKEA för att äta svensk påskbuffé. Hur underbart är det???
Sen imorgon kväll åker min vf bort över helgen, så det blir en hockey kväll här imorgon. Sen på lördag ställer jag till med Girls night ala Sweden ;) Blir tre rätters och gott vin MUMS!!

Hoppas allt är bra med alla där hemma! En liten kommentar är ju aldrig fel ;)
Min ÄLSKADE familj är mitt allt, saknar er. <3


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fler bilder vill vi se!!!!! Kul att du har det så bra min kära kusse. Här rullar allt på som vanligt antar jag. Puss och kram<3 Ta hand om dig

2012-03-24 @ 01:25:09
Postat av: Jaqueline

Hej Lina! Jätte kul att följa din blogg och få en liten inblick i din vardag där borta :) verkar som du kommit in i livet där nu och det glädjer mig mycket :) fortsätt att ha det bra och ta hand om dig vännen! Kramar!!

2012-03-24 @ 11:03:04
Postat av: Emma Lenngren

Laser din blogg sa ofta jag kan! Jattekul att folja dig. Beratta garna hur IKEA var, for har i Australien var det ingen hojdare.. Speciellt maten var en stor besvikelse. Hoppas ni har battre tur! =) KRAM!

2012-03-26 @ 03:36:22
URL: http://emmalenngren.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kajsa: Jag ska försöka bli bättre på det, men det tar sån himla tid med varje bild, därför jag är dålig på det. Ska bättra mig!<3



Jaqueline: Har kommit in mycket bättre i vardagslivet, och det underlättar verkligen. Krama och pussa pojkarna från mig, saknar er. <3



Emma: OJ, va glad jag blir att höra det. Läser din med!! De höll på att renovera på IKEA när vi var där, så just det var det ingen höjdare. Men det brukar tydligen vara riktigt bra. Ta hand om dig <3



2012-03-26 @ 04:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0