Family weekend...

Jag har haft en lugn och jätte bra helg med min värdfamilj, som avslutades alldeles perfekt med att träffa Ellen och Frida!!!!!

I fredags var jag ute och åt med Anne Katrine, min buddy (fadder). Jätte trevligt, snackade skit och åt jättegod sushi. Hon började jobba igen klockan 9, så då körde jag hem. Avslutade kvällen med en bra film tillsammans med mina värdföräldrar.

Lördagen började underbart med att skypa med min älskade familj. Tur att vi kan finnas för varandra och se varandra i jobbiga tider också, känns så mycket närmare! Ni är mitt ALLT tack för att ni gör detta möjligt för mig, genom att finnas här för mig i alla lägen!
Fortsatte dagen med öppet hus där tjejerna ska på sommar kollo, coolt! Shit va dem gör mycket bra saker för barnen här. Blev fyra veckor vars för tjejerna där, sen en veckas tennis läger för lilla och en veckas äventyrs läger för stora. Därefter ska tjejerna och jag ha en vecka tillsammans, sommarlovet avslutas sen med en veckan semester i Bethany Beach med familjen. Nice, längtar redan!!! :)
Hem och åt lunch, sen vidare på biopremiären av Dr. Seuss The Lorax, riktigt bra film! Vidare till Costco, vilket är typ ett lager med saker från teknikprylar till mat och kläder. Galet, men jätte roligt! Vi avslutade en toppen dag med middag på Ritz Asia, beställde in massa olika maträtter, sushi, vårrullar, sallader och två grytor, YUMMI!  Avslutade kvällen med att se Sex and the City filmen, perfekt avslut på en toppen dag!

Igår morse(söndag) bakade jag grova scones till frukost, till det hade vi vanilj yoghurt och färska bär, riktigt god frukost!!! När alla var duschade och klara, åkte vi in till NYC för att gå på en typ res-och matmässa. 150 olika länder i världen visade upp resor, äventyr, upplvelser, spa, parker och allt möjligt annat. Man fick provsmaka mat från olika länder osv.
Efter ett par timmar där mötte jag upp Ellen och Frida, :) De hade shoppat runt lite ett par timmar, själv kunde jag inte hålla fingrarna i styr, så jag blev lycklig ägare till en påse från Victoria's Secret! Tusan att man inte kan bärga sig ;) En mysig eftermiddag tillsammans med trevligt sällskap avslutades med middag på Times Square och Hard Rock Café.

Slänger iväg massa kärlek till min älskade familj där hemma, tänker så på er.
Tillsammans är vi oslagbara <3


Kommentarer
Postat av: Josse

Det låter som du haft en bra helg:) lite smått avundsjuk på alla dina äventyr.! Det var iaf jätte kul att prata med dig idag och se hur du har det;) vi pratar snart igen hoppas jag. Va rädd om sig vännen. Puss och Kram<3

2012-03-05 @ 21:57:15
Postat av: Cill

Hej!

Fin blogg!

Var är du au pair någonstans?

Ha det bra!

2012-03-24 @ 17:10:12
URL: http://cillaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0