äntligen....

... YEEEEAHHH!! Imorgon ska jag se på NHL med min värdpappa!!!! NY Rangers - Carolina. Ska bli så coolt, tyckte man det var mäktigt att gå in på Malmö Arena första gången, vad är då Madison Square Garden. WOW!
En snabb summering av helgen...
I fredags åt vi en god frukost hos mig, jag Mara och Maye. Sen tog jag Mara och twinsen en promenad, jätte fint väder. På kvällen kom Frida H. hit och så såg vi på hockey och pratade lite strunt. trevlig fredag kväll.

Lördagen bjöd på shopping, gjorde några riktigt bra rea fynd, nöjd med det!! Jobbade i lördagskväll. Jag och flickorna gjorde egna pizzor, följt av ice cream sunday(banasplitt) supergott, riktiga mästerkockar om jag får säga mitt ;) Kvällen avslutades med att se Nanny Mc Phee. Hellyckat lördagsmys med flickorna!! :D

Igår var det efterlängtad  skype med mamma pappa och Ola, perfekt början på min söndag! Gick sen ut och satte mig på terrassen med en kopp kaffe, så gott! Efter det att alla var duschade och klara, blev det att åka till Pleasantville för att möta Dawns mamma och bror med familj för brunch, jätte trevligt.
Lily och Hal åkte direkt till Lilys kalas, medan jag Dawn och Amanda ålte tillbaka hem. Spelade fotboll och lekte med Amanda ute hela eftermiddagen. En superlyckad helg avslutades med årets första grillning. Yummi!!

Ett LITET ps, bokade MIAMI resan idag!!!!! YEEEEEAAAH!!!

La familia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0