SOOOOOLLL

underbara SOL, du är hjärtligt välkommen! Idag är det äntligen fint igen. efter ett par dagar med regn och tråkväder. Detta ska ju hålla i säg nu (säger dem som förstår sig på det, haha)
Igår blev det att fira sveriges nationaldag och Elins födelsedag med ett gäng svenska brudar på Little Pub, jättetrevligt!! :D
Har äntligen bokat klipptid, då jag är SÅÅ långhårig, är skräckslagen och vrål NERVÖS eftersom jag såg ut som en katastrof i håret sist jag klippte mig i USA. De är sämst här. Men vad ska man göra när Carro är på andra sidan jordklotet, kan ju inte gå och bli långhårig för det. Så får ju hoppas att jag har bättre lycka imorgon, för de kan banemaj ta betalt för en klippning också, fast de är SÄMST!!!!! Aja, nu ska vi inte vara på det viset :D
Blir lite sol på terrassen idag, sen hämta flickorna. Snart helg som bjuder på fotboll och NY, ser jag fram emot :D
22dagar kvar!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0