sommarlov

Jaha, då var den amerikansk/svenska midsommarhelgen över och sommarlovet har börjat på riktigt!
Midsommarn blev riktigt bra. Jag och flickorna dressade upp i fina midsommarklänningar och begav oss tillsammans med Jennifer, Frida och hennes värdbarn till Elin för att fira svensk midsommar. Väl hos Elin band vi kransar, åt ägg och sill (jag och Emma åt det och resten åt grillad korv ;) ) Vi dansade runt vår egen midsommarstång (stol med blommor) och alla våra duktiga värdbarn dansade med oss och var nöjda. Det avslutades med jordgubbar m. mjölk och mamma/mosters studenttårta! (Den var VÄLDIGT omtyckt även här)
 
Midsommarkvällen blev min hemmagjorda smörgåstårta och vin tillsammans med alla de härliga svenska flickorna på en picknickfilt i parken, SÅ HÄRLIGT! Övernattningsmys hos Jennifer sen.
Lördagen blev stranden hela dagen, sen sushi och trevligt sällskap med Emma och Jennifer på kvällen. 
Även söndagen blev en dag på stranden, Härligt! 
 
Sommarlov med flickorna nu fram till fredag, sen är det dags för 6 veckors daycamp för dem. Så njuter av lek och bad med mina flickor nu, sen blir det bara eftermiddagar resten av sommaren. 
 
Om 3 dagar kommer min efterlängtade underbara familj hit. ÄNTLIGEN!  <3

Midsommarmat, hembakat bröd, ägg och sill

Fina Jennifer och ABBA sill ;)


Jordgubbar m.mjök, + en tom studenttårteform ;)


Åh vi kan dansa andra hållet....

.

MYS
 

Min hemmagjorda smörgåstårta :)
 

Fina midsommarflickor

Beachbrudar 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0