uppdaterar!

En fågel viskade i mitt öra att jag är dålig på att uppdatera bloggen, (fast personen i fråga INTE följde den, mer än en smygtitt varje dag, haha) Så jag ska göra ett tappert försök om förbättring på den fronten. Och JA, med mer bilder ska jag försöka!
 
Så dagen började med att flickorna åkte iväg på camp på olika håll, en på adventure camp  och den andra på tennis camp! På med löparskorna efter det och ut på en GRYMT skön runda, blir bara härligare för varje dag tycker jag! Helt galet hur mycket dåliga tankar, känslor, dåligt humör och annat rusk som måste ur kroppen, kommer ut när man tränar, underbart!!! 
Blev skype med finaste familjen när jag kom tillbaka!! Åhhh, är så stolt att jag äntligen ska bli faster igen!!!! Ni är bara bäst! 
Träffade Emma för lunch, tack för att jag fick äran att lyssna på din låt bland de första, det värmer!!! Go for it!
 
Hämtade upp lilla och lekte med henne ett par timmar, tvättade bilen, haha :p
Nu har jag jobbat ett par timmar, jobbar iofs än, härlig dag! Hoppas hela veckan bjuder på såna här dagar!!!
 
Sanna vänner har man kvar när de andra har gått!!!
<3
 
Jodåsåatte, den bjuder jag på idag!!! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart att kunna ta del av din vardag genom din blogg! Så känns du inte så långt borta ändå. Verkar gå bra för dig, glad för din skull vännen. Och ibland är man stark och har bra dagar och dom där andra dagarna du vet, dom får man ha dom med. Tänker på dig! <3

2012-07-31 @ 09:23:40
Postat av: Anonym

Glömde skriva att kommentaren är från mig, Jaqueline :) kraaam!!

2012-07-31 @ 09:25:18
Postat av: Lina

Det är så sant som det är sagt. DE där andra dagarna får man tyvärr på köpet!! Saknar dig och killarna jättemycket! Bara 6 månader tills vi ses vännen! <3

2012-07-31 @ 16:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0