thunderstorm

Det har ju varit galet tung luft och varmt här de senaste dagarna, gav mig trots det ut i ottan och sprang min runda, men shit så varmt redan då. Lämnade flickorna på camp, för att sedan möta fina Emma på vårt favvis cafe Tusk&Cup, mys och massa pratande!!! Blev en snabb lunch och lite sol/bad med Jennifer. Åkte för att hämta hem mina tjejer, MEN, mitt på motorvägen öppnar himlen sig och det ÅSKAR, BLIXTRAR och REGNAR så mycket att bilarna måste stanna längs vägarna. Det var det sjukaste jag varit med om, såg inte nosen på min egen bil!!! Träd föll och det blev översvämningar på nolltid, PUH!!!

Bakade, lekte, såg film och lagade mumsig kvällsmat med mina tjejer. Sen hade de make over på mig, min vm och när Jennifer kom fick även hon en. Duktiga tjejer!!!!
Avslutade kvällen med mys och film!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0