On the boat

I fredags jobbade jag hela dagen/kvällen. Regnade hela dagen, ganska skönt/mysigt faktiskt. Blev massa mys, god mat, film och unospelande med mina goaste tjejer. När de lagt sig, tog jag ett härligt bad, läste en bra bok och sen placerade jag mig framför Dirty Dancing som gick på tv. Plus poäng till denna fredag! Igår åkte jag ut med min värdfamilj och mormor på deras båt, såååå härligt! Underbart väder och super avslappnat! Kvällen blev sushi och trevligt sällskap med Emma Elin och Jennifer. Alltid lika trevligt med mina härliga svenska tjejer. Vi har ju dock en fråga!! På svenska heter en "munk" med hål i DONUT och en "munk" utan hål heter MUNK. Men vad säger man på engelska, DONUT till båda? VÄRLDSPROBLEM !!!! ;D Vibes music festival står på schemat idag, kommer bli en superbra dag, vädret är perfekt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0