Måndag

Har haft en väldigt bra helg. Fredagen blev biomys med Jennifer, såg Magic Mike, HAHA!!! Grymt bra film, och hysteriskt rolig...
 
Lördagen blev stranden med fina vänner. Åkte båt ut till en liten mysig ö, det var super! Äntligen bada i havet :)
Kvällen blev grillning och kortspel hos mig, toppen kväll. 
Igår var det en heldag med Jennifer, sol, bad, PRAT, parkmys och härliga skratt! 
 
Denna veckan har mina tjejer dansläger, de var super spända imorse. De kommer garanterat få en superbra vecka mina små dansflickor :D
 
Skype är guldvärt! Pratat med min stora kille idag, älskade lilla Gille, fasters stolthet!!!  
Och mina två guldkillar Casper och Alexander, goa ungar!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin persson

Du har de för bra<3 tycker snart de e dags för dig o komma hem!!!s:) ha de super lina! Be strong!!

2012-07-09 @ 22:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0