lite regn

Då har det kommit lite regn även hit, lite kallare är det idag också faktiskt. Men jag ska ärligt säga att det är ganska skönt med lite inomhusväder. Ska dock bli varmt och sol lördag söndag igen, men det gör inget om finvädret kommer tillbaka ett tag till :D

Igår var det camp som vanligt för flickorna. Vidare sen på kalas/poolparty , super skoj :) Blev mallet med Jennifer sen, lyssnade på live musik och gick runt och kikade. Avslutade kvällen med mys framför tvn med mina vf.

Blev en löprunda med Jennifer imorse i regnet, härlig start på dagen! Ska springa lite ärenden nu på dagen, sen jobbar jag ikväll. Flickorna och jag ska laga god mat, se film och ha sleepover. Massa mys med mina goa tjejer.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0