Fredag

Då var det fredag igen, ganska skönt med en kort vecka, då jag bara jobbat torsdag och idag. Sen har jag en helt oplanerad helg framför mig, så vi får väl se vad den har att ge!
 
Igår hade flickorna sitt tennisläger först på dagen, sen blev det raka vägen till Martin Park och bad resten av dagen, härligt!!!! Bra dag med härliga vänner och barn :) 
På kvällen träffade jag Jennifer, Frida och Annsophie, strosade runt lite på köpcentret bara.
Fina Frida åker till L.A idag, galet, sen åker hon hem till Sverige, efter ett år i CT. Känns så himla tråkigt att hon ska åka, :( Men vi ses ju nästa sommar, ellerhur tjajor? ;)
 
Jag saknar min bästa vän extra mycket idag!! <3


Lite bilder från när familjen var här.

världens bästa bror och jag i central park

bästa mammsen och pappsen

Empire state building

Konsten att gömma sig bakom en stolpe!

Yankee stadium

Yankee stadium


jodåsåattttte

Båttur runt Manhattan


<3


du är världens bästa storebror

cupcakes dags ;)

Tack för fem helt underbara dagar, ni är bäst! Älskar er! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0