6 månader

Igår var det en heldag med festival, närmare bestämt Vibes. Galet. Haha, jag och Jennifer kom ganska snabbt fram till att det var LITE annorlunda människor och LITE annorlunda musik än vad vi är vana vid ;) Hippies och bohemer mestadels, med några undantag. Allt verkar vara tillåtet på den här typen av tillställningar i detta landet. Och då menar jag ALLT, så länge man sköter det snyggt sa min vp. Vi strosade runt, lyssnade lite på knasig musik, kollade på underliga saker som folk sålde, åkte pariserhjulet, målade oss med glitter färg och KOLLADE PÅ FOLK! Varm och rolig dag! Avslutades med en väldigt rolig bilfärd hem.

Hipp hipp hurra för mig. 6 månader i USA idag, helt galet vad tiden går.
6 more to go! Bring it! :D <3
 



de har fuffens för sig ;)

view from the Ferris wheel! ;p

<3

"High" on vibes.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0