nyborjare!



Tankte att aven jag far skapa mig en blogg nu under mitt ar sa att ni dar hemma kan folja mig lite, ska verkligen forsoka vara duktig och uppdatera.

"Skolveckan" ar over och imorgon splittras alla och aker till sina vardfamiljer, sa spannande!
Veckan har varit ganska hektisk, med laaaaanga skoldagar, haromdagen gick vi 13h, puuuh. Men vi har lart oss en hel del, samtidigt som en del saker har varit meningslosa. Vi hade en urgullig larare, Mrs Noga, underbar!

Idag har vi haft hela eftermiddagen i NYC, lovely! Precis som jag kom ihag det ;) Vi (jag, ellen och frida), gick pa macy's, vs, forever21 osv. good stuff ;) sedan at vi pa en urgoooood restaurang, Olive Garden, tack ELLEN for det tipset! Nu ar vi tillbaka pa skolan i Oakdale, packar och gor oss redo, imorgon smaller det!

Jag har traffat en hel del vanner, de ar super! De kommer underlatta mitt ar sa mycket, och vi har redan planerat resor och att vi ska forsoka traffas sa mycket vi bara kan. So far so good!

Ar JATTE nervos infor imorgon, men samtidigt spand. Man vill liksom ge ett bra forsta intryck!
Ska forsoka vara mig sjalv bara. Kanner pa mig att jag och Ellen kommer vara sa nervosa pa bussen imorgon.

Nu maste jag ga och lagga mig, vagar knappt!
GODNATT <3

Kommentarer
Postat av: Mor på Gråstorp

Hej lilla Lina! Detta blir jättespännande! Det ska bli kul at följa dig på bloggen! Ligger redan som favoritsida! Hoppas du får ett underbart år och att du får en underbar familj som tar väl hand om dig! Hitta nu på en massa roliga saker som du kan chocka oss med sen! Och ta foto som du sen lägger in på bloggen så vi får en liten, kontinental aning om vad du sysslar med. Här hemma ligger snön kvar, det blåser och är kallt! Brrrr!! Kram från Mor!!

2012-01-27 @ 12:42:28
Postat av: madelene

Åhh vad spännande det verkar Lina! Hoppas du får det awesome där nere <3

2012-01-27 @ 18:42:12
URL: http://brudtvatusentolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0