Första dagen med familjen Roberts!

Igår kom jag till familjen. Både Dawn och Hal (mina värdföräldrar) hämtade upp mig. Dawn och jag åkte hem till dem och Hal åkte tillbaka till jobbet. Fick ett bra första intryck!

Vi kom hem till huset, så mysigt och super hemtrevligt. Som mamman sa, inte det finaste/dyraste huset i området och inte de sämsta/fulaste, men det är jättemysigt. Fick en rundvisning i huset. Jag kommer bo i källaren, lagom stort rum, med stor spegel, stor garderob och skön säng!
Hämtade flickorna i skolan tillsammans med Dawn, de är bedårande! Förljde med pappan och stora tjejen på hennes danslektion, medan mamman förberedde en super smarrig middag.
Presenterna jag gav flickorna var lyckade och den till mamman satt som en smäck! YES!!!

Idag lekte vi lite på morgonen, i deras lekrum i källaren. Framåt middag åkte vi på en tur ner till byn, sååå mysig by, lagom stor och har i princip allt. Vi gick runt ett par timmar och kollade läget. Därefter blev det en tur till Toys'R'us och en hel del leksaker inhandlades för presentkort som flickorna hade. Kanon, lekdag imorgon kan jag tänka mig!
När vi kom tillbaka åkte jag och Dawn till affären för att fylla på skafferiet och dels inhandla lite av de saker jag vill ha.

Ikväll har vi ätit deras egna typ av tacobuffé, yummi!

Nu kallar sängen och en bra film. imorgon ska jag skypa med min underbara familj! <3

GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0