Valentine's Day

Happy Valentine's Day everyone!!
Jag har haft en jättebra dag tillsammans med vänner och min värdfamilj.
Började dagen med en härlig löpningsrunda, följt av en smarrig frukost. Därefter körde jag till Mara, där bakade vi choklad Valentine's cupcakes med små hjärtan på, LOVELY!!!
Mara jag och Kerstin körde in till Main Street för att fixa lite småsaker. Stannade till på Party Depot, sååå coolt ställe, de har allt för party, maskerader, födelsedagar, högtider, och då menar jag verkligen ALLT!!! Vi fyndade lite saker till vårt St. Patrik's Day möte hos Carrie,(ute i god tid i alla fall. haha) ett par GIGANTISKA gröna solglasögon, coola som tusan.
Blev lunch på Asia Ritz, jag åt suschi, yummi! Efter det åkte jag och Mara till Debra Ann för att fixa små presenter, flickorna fick att vi ska gå på bio tillsammans och Dawn och Hal fick hemmagjord choklad från Debra Ann och blommor.

Ikväll lagade Dawn en LJUVLIG  3-rätters middag till hela familjen, inklusive mormor Linda, hon är jättego.
Förrätt var tigerräkor med stark coktailsås och någon typ av grönsak jag aldrig ätit.
Huvudrätten bestod av tunna skivor kycklingbröst i "rullader" fylld med dijon, skinka och ost, till det hade vi sparris och quinoa. ¨
Avslutningsvis ett brownie hjärta med två kulor jordgubbssorbet! DELICIOUS!!!
Fick ett presentkort på en nagelsalong av familjen, man tackar :D

Tackar min underbara, fantastiska, älskvärda familj där hemma för all support genom detta!
Utan er hade jag inte varit där jag är idag! ÄLSKAR ER <3


lite bilder :)

NYC med Frida
I NYC med Frida

Black Bear PubSöndagslyx


cheesecake, livsfarligt!!!
lovely lake
Lovely Lake


Valentine's Day i all ära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0