torsdag

Dagen började som de andra dagarna denna veckan, vilket betyder, göra flickorna redo för skolan och sen körde jag de dit. Därefter blev det en vända till gymmet.
På tal om gymmet, tänker jag inte betala dyrt för att springa på ett löpband, istället kommer jag ta på mig löparskorna och ge mig ut i naturen, skönare och billigare ;)

Var lite tufft idag också, innan man kommit in i rutin och i vad här finns att göra så är saker och ting lite tuffa!
Men jag åkte in till stan och tog mig till biblioteket, ett väldigt mysigt ett. Skaffade mig ett lånekort, vilket jag behövde få undertecknat av mina värdföräldrar, haha, ja jag är ju inte mer än 21 så, knasigt :p
De hade massor med dvd-filmer som man kunde låna där, gammalt, releaser, serier, ja allt du kan tänka dig, så det var kanon, där kommer man nog gå igenom en del på de hyllorna!

Gick en sväng på mainstreet, var på posten och skickade iväg mitt DS-2019, (typ visum) till Boston, för att jag ska kunna åka utanför USA under mitt år om jag vill det. Satte mig där efter på Ross's bread, vilket är ett underbart mysigt café. Yummi!!

Hämtade flickorna, en av de hade en vän med hem, så det gjorde läxor och sen blev det lekande för hela slanten. Jag pusslade med den stora tjejen, medan de två små spelade wii.

Ikväll efter flickorna lagt sig, hade jag en mysig och trevlig kväll med mina värdföräldrar. Vi gick igenom lite funderingar jag hade, känns bra.

Saknar min underbara familj, ni är mina förebilder!!
<3

Kommentarer
Postat av: Natalie

Sis, du klarar detta galant. Du är en stark kvinna som kan ta dig an vad som helst och övervinna det.

Du kommer ha ett underbart år och minne för livet.



Älskar dig och stöttar dig i mina tankar:)<3

2012-02-03 @ 18:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0