söndagslyx

Ljuvliga söndag. Hur ofta säger man det egentligen?! Men den har varit kanon!

Snabbresume av resten av helgen först.
Fredagen var det; jobb, träna, jobb och mysmiddag med familjen, sen blev det mer mys hos Mara, med en bra film, Soul Surfer, verklighetsbaserad "bölefilm". SÅ BRA!!!

Igår tog jag mig in till New York City för att träna Frida, äntligen!! Galet nog så låg det snö på marken när jag steg upp och körde till tåget, försvann dock lika snabbt, men ändå!!!!  I vilket fall som helst, vi möttes på Grand Central, fixade hennes telefon, och promenerade sedan ett par kvater för en lyxig frukost. Kom in på ett typ saluhalls liknande ställe, där fanns ALLT, så fint upplagt, fräscht och inbjudande. Jag åt yoghurt med granola, fruktsallad och en grov bagel med creme cheese och en STOR ljuvlig (ordentlig) kopp kaffe!! YUMMI..

Vi strosade runt i massa butiker provade hit och dit. Blev en ny bikini från Victoria's Secret (vad säger vi Emma, inga kommentarer på det va? ;p ) blev även ett par nya träningsbyxor, så nu återstår någon träningströja och kanske ett par nya löparskor längre fram. Här är ju tid så att säga!! :p Käkade lite lunch och sen blev det hemfärd för mig! Underbart att träffa Frida, nästa gång måste vi dock få med Ellen också, lite svensk reunion :p

Hann bara precis komma hem, duscha och fixa mig, sen bar det av till Black Bear Pub , verkligen ett najs ställe, min värdpappa rekommenderade oss att åka dit! Träffade massa trevliga människor, både andra au pairer och amerikanare, super kul. Plus att vi fick dansa loss rejält.

Söndagen i all ära... Skypade med min underbara familj, lovely, de är BÄST!!! Åt en god frukost med familjen, sen lekte jag lite med flickorna. Vid 13 bar det av på au pair månads-möte, vi åkte skridskor, så kul :D När det var slut kollade vi på en basketmatch som en av au pairernas värdbarn spelade.
Jag Mara Kerstin och Marina bestämde oss för söndags lyx och åkte till The Cheesecake Factory för att äta. WOOOW, helt otroligt ställe enligt mig. Jag åt en gudomlig sallad och tiill efterrätt delade vi två olika gigantiskt stora bitar cheescake, YUMMI.
Vi avslutade en toppen dag med att se på bio, The Vow , den var super bra.

Avslutar en kanon helg, men en förhoppningsvis lika bra vecka :)
Mamma som sagt, Skam den som ger sig!!!

<3

bilder kommer när jag fått in rätta knycken på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0