Roller coaster

Min första dag ensam med flickorna, det gick jättebra!!!
Var på kickboxning med en svensk och några tyska au pairer, det var RIKTIGT skoj, men ack så tufft det var!!! Tror dock att jag ska fortsätta, för det är ganska billigt och bra träning dessutom.

Hade en lite "down" idag, fick akut hemlängtan, det var ganska jobbigt faktiskt! Men tack vare fantastisk support hemifrån från familj och vänner, så löser sig det mesta. Så istället för att sitta och gråta i min ensamhet. Tog jag bilen och körde in till byns "storgata", och jag runt och kollade läget, satte mig sedan i parken med en SUPERGOD milkshake (man får synda ibland), det var jätte skönt vår väder ute, 10-15 grader, ohh va härligt!!!
Fixade även ett amerikanskt visakort, duktigt!! ;)

Därefter var det dags att hämta minstingen vid bussen, den stora tjejen hade playdate. Så vi åt mellanmål och gjorde läxor. Hon hamnade framör tvn och jag fixade mat, blev pasta med ost- och svampsås, Yummmmi!!!

Ikväll har jag träffat Maye och Mara, Mara är en kanontjej!!! Sjukt positiv och har hjälpt mig massor! Skriver mer om det imorgon, nu måste jag sova!

So far so good!!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej hjärtat

Nu har mamma hittat din blogg. Kul! Försök att umgås så mycket du kan med dina nya vänner.

Älskar dej

Kram mammi

2012-02-02 @ 20:01:48
Postat av: Mammi

Hej hjärtat

Nu har mamma hittat din blogg. Kul! Försök att umgås så mycket du kan med dina nya vänner.

Älskar dej

Kram mammi

2012-02-02 @ 20:04:00
Postat av: Emmy

HEJA LINA ! att umgås med dina nya vänner är det bästa du kan göra! Man får ingen hemlängatan då ! ( eller inte under tiden iallafall) Sen jag träffade kompisar här har tiden sprungit iväg! Imorgon är det fyra veckor sen jag åkte, helt sjukt! DU fixar detta, men mitt största råd är nog ändå det angående tvättningen, håller hårt fast i det rådet! BAAAAMSE KRAAAAMAR FÖR VI ÄR GRYYYYYYYMMA !

2012-02-02 @ 23:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0