mötet.

Idag hade jag mitt första möte med min LCC Carrie, hon var verkligen jättetrevlig och hjälpsam.
Lyxade till det med att baka scones till mig Carrie och Dawn, mums, det blev uppskattat. (stjärna i kanten)
Vi gick mest igenom "basic" saker, om regler och lite så. Och om när hennes månadsmöte är. Man måste komma på ett möte varje månad för att umgås, träffa andra au pairer och lära känna området och så.

Efter mötet åkte jag för att träffa Mara, :) Vi tog en härlig promenad, sen åkte vi hem till henne och kollade på lite olika resor vi planerar att göra. Dawn ska dock hjälpa mig och kolla igenom dem innan vi bokar, så att vi inte "köper grisen i säcken". Men jag ser verkligen fram emot det, hon är jättego, verkligen en tjej jag vill spendera mitt år med :D

Träffade Ellen igår, äntligen!! Känns som det var evigheter sedan vi sågs. Vi lunchade och käkade på nya favoriten Swizzels, YUMMI. Frozen yoghurt och massa tillbehör. GOTT!!!! Ser framemot att träffa henne snart igen, typiskt att hon jobbar i helgen när vi har planer på att ta oss in till NYC, och träffa Frida och hitta på något skoj. :/

Ikväll har jag träffat Anne Katrine och Kerstin, tog en kaffe och pratade lite om vad för resor vi har planer på. Anne Katrine har varit här i 6månader så hon gav oss lite tips och det tackar vi för!

Imorgon är det dags för kickboxning igen, ser fram emot det :D
STOR puss och kram till min älskade familj! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att folja dig Lina! Hoppas du har det fint dar borta! Kram

2012-02-09 @ 08:24:58
URL: http://emmalenngren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0