keep going...

Igår var det kickboxning igen, det var kanon! Krävande och jobbigt, men samtidigt väldigt kul. Kommer fortsätta på det, det är ett som är säkert ;)
Satt på ett Café och skypade lite med Jonas sen, det var kul att prata/se någon hemma ifrån!
Gjorde inte speciellt mycket igår, kom hem, lagade mat, umgicks lite med flickorna, sen kollade jag bara på TV med Dawn och Hal.

Lily har varit hemma från skolan idag, hon är sjuk. Bronkites(stavningen?) sa doktorn att det var, inte så kul.
Så idag när hon kom hem från doktorn, fixade vi med deras alla hjärtansdags presenter till sina klasskompisar, ritade, läste lite, spelade spel. Vid lunch gjorde jag äggröra, macka, varmchoklad och jordgubbar. Solen var jättevarm på terrassen, så vi klädde på oss och tog en filt, sen lunchade vi ute och läste lite i vars en bok, det var väldigt mysigt faktiskt.
Efter det tog Lily ett varmt bad och en tupplur, själv fixade jag med lite tvätt. Därefter blev det att hämta Amanda i skolan. Läxor och snack, sen gjorde jag middag. Lax och potatis, mums!

Ikväll har jag sett ett par avsnitt av One Tree Hill och bara slappat i soffan!
Längtar efter att skypa med min älskade familj till helgen!

(bara några få bilder från i söndags)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-02-11 @ 17:16:58
Postat av: moster lisa

Hej lilla Lina. Tänker på dig. hoppas allt flyter väl för dig. Du har ju avvverkat någon vecka nu. Tar alltid lite tid att anpassa sig o lära känna nya miljöer o människor. Har hemma flyter allt på och man längtar bara efter våren. Det har varit rejält kallt nu en period, o vi eldar i brasan hela tiden,skönt.Imorgon måndag o ny arbetsvecka. Hej o hå. Sköt om dig o njut av livet och platsen /familjen där du är. Det är en upplevelse, lära och ett stor minne för resten av ditt liv. Kram moster o Greger.

2012-02-12 @ 11:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0