it feels good today..

...bra va? :)
Skypade med min underbara familj i morse, det var jättekul att se dem. Älskar de så mycket!
Berättade lite om väder och vind och allt mellan himmel och jord. Ni är ett helt fantastiskt stöd för mig.

Familjen åkte in till byn/stan idag för att springa lite ärenden. Själv hämtade jag upp Mara och Kerstin, vi åkte till köpcentrat. Har verkligen haft en toppen dag, med två toppentjejer, de verkar vara så bra. De är också hyfsat "nya" Kerstin har varit i USA 4 veckor och Mara 4 månader. De vill resa och göra små "tripper/utflykter" precis som jag, så vi ska sätta oss och se vad vi kan hitta, och börja "planera" vårt år lite :D sounds good to meeeee!

Ikväll har jag och flickorna käkat och sett på film, mysigt! De gick i säng vid halv nio, märks att jag är ny så de spelar lite spel med mig än. Men så är det väl i början!
Själv sitter jag här nu och ska dra igång första säsongen av One Three Hill och vänta på att föräldrarna ska komma hem. Sen dyker jag i säng och laddar upp för en hajk och super bowl-party imorgon :D

En extra styrkekram går till älskade mormor och morfar!
Mamma, skam den som ger sig!!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0