go giants!!!!

WIIIHOOO, New York Giants vann Super Bowl. (Tydligen är det de man ska hålla på i den här familjen, är dock inte så insatt) Har suttit som klistrad framör tvn och käkat hela eftermiddagen/kvällen! :D

Började dagen med skype med Ola och Louise, LOVELY!!!
Mötte Mara i stan för en promenad occh kaffe, stora planer på gång ;)

När jag kom tillbaka, var det bara att byta om till varma, komfortabla kläder. 11.30 var matsäcken var packad, och skorna knutna. Då bar det iväg på hajk med familjen, så härligt. Det var ett par grader ute bara, solen sken starkt och alldeles vindstilla, härligt!!! Var ute och njöt av naturen och den vackra utsikten hela dagen.
Kom tillbaka vid 15, då min värdmormor ;) anlänt, vilken underbar människa, GILLAR henne redan skarpt! Hon hade förberett massa mumsigt och gjort en liten brasa.
Så blev till att snabbt studsa in i duschen, se den första High School Musical med flickorna, sen landade vi alla framör Super Bowl och mums!!

Verkligen en kanon dag om jag får säga mitt!! ;) (bilder kommer)

What doesn't kill you, makes you stronger! <3

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du verkar ju ha det toppen. Blir allt lite avis. Men kul att du har det så bra! Puss och kram

2012-02-06 @ 11:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0