4 weeks

Wow, känns galet att jag redan varit här i fyra veckor. Tiden går ganska fort, i alla fall just nu. Men det är bra man känner på det viset! :)

Har sovit hos Mara sen i lördags, hennes värdmamma är jättesnäll som låter mig bo här, så jag slipper bo ensam nu när min familj är iväg!
I lördags var vi först på köpcentrat en sväng, Mara skulle byta lite saker. Därefter blev det middag och lite trevliga vänner på besök hos Mara's familj. Jättetrevligt :D
I söndags morse jag och Mara en roadtrip till Yale University, coooolt! Shit, det är verkligen ett fint universitet med massor av byggnader. Vi gick runder i ett par timmar, fotade och "turistade" ordentligt, sen kollade vi i shoppen också, för lite souvernier! ;) Lyckad dag, och kul att bara köra och titta. Var dessutom härligt väder, man fick verkligen vårkänslor....
Igår blev det en lugn kväll med film och sängen tidigt, härligt!!

Tidigt imorse blev det en super härlig löprunda runt 6.30, då Mara började jobba. När jag kom tillbaka blev det en god frukost med havregrynsgröt med valnötter och banan, vilket varit min favvo frukost sen jag kom, YUMMI!!!
Varit en lugn dag hemma hos Mara med hennes värdbarn, barnen är hemma pga. presidentens födelsedag!

Nu kallar snart sängen, för en ny dag imorgon!!
Slänger iväg massa KÄRLEK  till min underbara familj och vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0