3 cars check...

... mm, då har jag provkört alla tre av familjens bilar nu då. Audi Q7an, Mazdan och BMWn, LIKE!!!
Audin är ju bara min favorit så enkelt är det! :D Fast jag tackar visserligen inte nej till att glassa lite i BMWn till våren/sommaren, haha.

Var med Mara hos frissan imorse, hon fick gjort lite slingor och klippning. Fick massa beröm av deras frisörer om mitt hår/ min frisyr och de frågade vilken frisör som gjort det. Så då fick jag STOLT berätta om min otroligt skickliga vän Carolina. Kan berätta att jag är lagom nervös att gå till frissan här, kan inte gnälla och domdera här så som stackars Carro låter mig göra ;) Men men, vad är det värsta som kan hända? (Emma, kanske en b*g i Chicago, ha ha ha)

Åkte hem till Mara efter att ha hämtat hennes två illbattingar till tvillingar från dagis, åt lite lunch, sen blev det en film, tecknade filmen Rio, den var ganska bra faktiskt.

När jag hämtat mina flickor i skolan, åt de lite snack sen lektes det. Och jag lagade en superduper god fiskgratäng. Den stora tjejen är dock lite kräsen och hade bestämt sig redan innan för att hon inte skulle tycka om det, så det var lite tråkigt. Lilla däremot åt massor och var helt överlycklig hur gott hon tyckte det var. Mina värd föräldrar gav också bra betyg. Så är nöjd med det, man kan ju inte tycka om allt!

Ikväll blev det film och slappande hos Mara, väldigt lugnt och sansat med andra ord.

Min älskade familj , det är så underbart att veta att ni hela tiden är med mig och "supportar" mig genom detta. Vad vore jag utan er?! <3

Kommentarer
Postat av: Giesela

Hej linisen! Kul att du skriver så mycket :) har glömt att läsa om jag ska va ärlig, men har uppdaterat mig nu hihi. Du verkar ju ha det toppen, så roligt!! Ja..ville mest kommentera, vet själv när jag och alle var i asien och bloggade, det var kommentarerna som var roligast haha :D allt bra här hemma iaf! ta hand om dig! kram <3

2012-02-17 @ 23:59:54
Postat av: Moster Lisa

Hej Lina.

Kul att läsa om hur du har det. Allt verkar ju funka fantastiskt bra. Det är gott att veta. Här hemma vaknade vi upp till en grå,dimmig, morgon o ca 0 grader. Idag ska jag få träffa lille Mio,det ska bli jättekul. Tobias säger att han skrattar högt nu. I övrigt så väntar vi bara på våren och vill helst att den kommer nu genast.

Många puss o kram

moster Lisa o Greger

2012-02-18 @ 09:49:41
Postat av: Carro

Åh, älskade Lina.. Va kul :) Jätte kul att kunna följa dig här på bloggen...Hoppas att du mår bra och har det bra :) Du, cheescaken är farligt god ;) Tusen kramar <3

2012-02-19 @ 20:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0