Världens bästa storebror

OlaminOla, du är min bästa vän och en oslagbar storebror.
Du....
finns där för mig 24/7
lyssnar alltid
har alltid bra svar på mina dumma frågor
kommer alltid med de bästa råden
stöttar mig i med och motgång

Vi skrattar och gråter tillsammans, fjantar oss som bara vi gör, skrattar åt samma dåliga (pappa)skämt och är så som man bara ska kunna vara tillsammans med sin bror. 

Du har alltid betytt så otroligt mycket för mig, men under mitt år i USA har jag verkligen lärt mig uppskatta dig och resten av min/vår underbara familj. Du har stöttat och peppat mig igenom tuffa dagar och varit glad med mig när jag varit glad och upplevt något nytt. Vi har uppdaterat varandra via Skype och mail, på allt som har hänt i våra liv och saker och ting vi har framför oss. Lyckan när jag ska fick veta att jag ska än en gång bli faster och du min fantastiska storebror, kommer bli världens bästa pappa! 

En bror som du är få förunnat!
Tillsammans är vi oslagbara. Jag älskar dig!  
 
 

Kommentarer
Postat av: bea

aww vad fint skrivet lina! <3

2012-12-07 @ 05:44:54
URL: http://pbea.blogg.se
Postat av: Mammi

Lina, världens bästa Lina!
Det värmer ett modershjärta att veta att Du och Ola är så"tajta ".
Allt du skriver om Ola gäller även dig!!!
Älskar Dig!
Mamma😘

Svar: Älskar dig <3
None None

2012-12-09 @ 07:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0