Torsdagslyx

Det kommer bestämt bli en bortskämd liten flicka den där brorsdottern, det är redan konstaterat!!! MEN jag gillar det och det är väl klart gullungen ska ha ALLT! Så är det bara. 

Trötta långsamma flickor imorse minsann, men efter ett par om och men, flingor o mjölk och julkalenderchoklad så kom de till skolan även idag. Efter det blev det som vanligt härlig träning, dock bråkar knäna en del, men det är bara och bita ihop och se glad ut!! 
Tvättade en massa, såg julkalendern och hjälpte tv installatören där nere, sen Emma minsann för en trevlig lunch och lite julklappsinslagning. Hann säga hej till min älskade pappa och mamma såklart, det satt inte fel sådär på en torsdag, alltid LYX, älskar er ! Efter det körde jag lite ärenden och sen hem igen, då det var dags för flickorna att komma hem från skolan.
A hade playdate, och de spelade wii på nya, grymma tvn hela eftermiddagen, medan jag och L gjorde läxor och kryddapelsiner, min duktiga tjej!! :) 

Ikväll lagade jag god middag till familjen, gjorde hemmagjorda laxburgare och hemmagjorda pommes med spicey dressing, SUPER GOTT!! När barnen lagt sig lyxade jag och mina vf med en bra film, ett glas rött och vars en mörk chokladtryffel. Torsdagslyxnär den är som bäst! Ni är guld värda! 
 

koncentrerad tjej

nöjd med resultatet
mitt verk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0