snart så....

En mycket bättre dag idag!! Blev en lång härlig löprunda imorse, vilken var välbehövlig, då jag kan rensa hjärnan och bara tänka på annat. Att träning kan göra så mycket.. 
Åkte hem och duschade, såg julkalendern och sen raka vägen hem till Emma. Där övades det sång inför sista lektionen imorgon, Emma ska kompa mig på gitarren, lät riktigt bra, hon är sååå duktig!!! Sen övade vi även lite på sången vi ska sjunga tillsammans med Julia och Ida, det blir nog toppen. 
Vid 12 kom Jennifer och Elin också, så lunchade vi lite och planerade inför lördagen, whoop whoooop!!!! 

Kom hem och förberedde maten och hann även med att skypa med Emma lite snabbt, äntligen!!
Hämtade flickorna i skolan, lämnade L på hebrew school, fixade lite ärenden med A och sen raka vägen till hennes dans lektion. 

Även ikväll efter middagen blev det lite Hanukkah firande, tände menorah(ljustake) och delade ut lite presenter. 
Igår fick jag en jättefin specialdesignad vattenflaska med en bild på flickorna och en på hela familjen, jättefin. Ikväll kom min vp hem med vars ett ljus till mig och min vm, sen när man släcker ljuset ska vaxet vara bra för naglarna, haha, fiffigt va?!
 
OCH snart är det julafton!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0