Smygstart

Ja, denna dagen började som alla andra dagar, med lunchlådor, skjutsa till skolan och träning. 
Åkte sedan till affären för att handla lite ingredienser inför kommande julbak. Och jag som tycker saffran är dyrt i hemma i Sverige, men fy sjutton!!! Här kostade ett paket med 1,7g $20, ca 140sek. GALET!! Men, ska vi fira jul så ska vi och det är trots allt bara en gång om året, PUNKT!!

Jennifer kom hit i alla fall, så vi drog igång direkt och bakade grymt goda saffransskorpor. Sen lunchade vi och försökte planera lite inför kommande veckor/helger (och hemkomster?! :p)
Fick resterande av mitt paket på posten idag, älskade mamma du är för rolig. Så imorgon blir det mer bak!!
Kvällen bestod av läxor, läsning och middag, därefter raka vägen till skolan, för L hade sin Holiday Concert. Duktiga små fjärdeklassare som sjöng och spelade instrument!

Avslutade en bra dag med Victoria Secret Fashion Show, 
ååhh, vill bara ha allt och sååå snygga de är!!!


 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Lina....du är så fantastiskt duktig!!! Jag blir så stolt över dig.
Så bra att det lilla paketet kommit fram. Jag trodde nästan att tullen beslagtagit det.
Älskar dig.
Julkramar Mamma!

Svar: Älskade mammi, jag hade inte varit där jag är idag utan dig/er! KRAM
None None

2012-12-05 @ 07:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0