Sådär på en måndag

Ännu en måndag har gått... Adventsljuset var tänt på frukostbordet när barnen öppnade sin tredje julklapp och åt frukost, mysig morgon med mina flickor. När de åkt till skolan blev det träning och styrka. Sen äntligen skype med mammi, känns som en evighet sedan. Fick se allt julfint mamma gjort där hemma, åhh så underbart, finns inget som en jul hemma med familjen. 

Mötte upp Jennifer på CVS och fixade lite bilder till julklappar och scrapbooking, flitiga som få må jag säga. 
Hem sen för att ta hand om tvätt och fixa med bilderna. 
Flickorna hämtades i skolan och det blev som vanligt snack, läxor, läsning, lek och matlagning. Har varit seg och opasslig hela dagen, känt mig nere och "örkig"(eftersom det är ett ord? eller?). Men somliga dagar är såna och imorgon är det tisdag, så det får helt enkelt se till att bli bättre :)
Kvällen spenderades hos Jennifer med Emma och Elin, såg Mitt stora feta grekiska bröllop, så himla rolig.
Tack tjejer för att ni finns och gör en dryg dag till en topp dag, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0