Paket

ÄNTLIGEN!! Paketet från Sverige kom idag. Underbara familj, TACK för allt, ni är utan tvekan bäst i världen. Hade en så bra fredag. Började med mysig morgon med barnen, en lång härlig löprunda + styrka i kylan, ut och fixa mossa och granne till mitt pyssel och sen hem och börja.
Blev en fin adventsljusstake till familjen och sen fixa paketkalendern till barnen. OCH när jag och min vm sitter i vars en fåtölj och läser, knackar det på dörren, bredvbäraren, PAKET FRÅN SVERIGE, lyckorus! Älskade underbara mamma, pappa, mormor, Ola och Louise, ni är BÄST!!!! Jag var som ett litet barn på julafton när jag öppnade allt, fanns bla. mormor bästa pepparkaksdeg (hur kan man va utan liksom????), julklappar, besk, adventsstjärna, SKUMTOMTAR och massa mer, ÄLSKADE JUL! 
Min vm var så fascinerad över allt jag fick och hur otroligt fantastisk min familj är, JAAAA! Hon sa ; Lina, Do you feel like you're closer to home now? I hope we can make the best Christmas out of this together?! Älskade (andra)familj ni är enastående!

När barnen kom hem från skolan fick jag så underbart positiv respons på allt, så glad man blir!!!
De var överlyckliga för sina tomteluvor och alla paket!
Igår kväll blev det lite julskyltning, myyyys, sen vidare hem till Jennifer, där även Elin Emma och Bea var, så blev det middag, mys och sleepover. <3




 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas du får en fin jul älskade kusin. Kan tänka mig att det är helt underbart. Puss och kram

Svar: Tack älskade du! Jag saknar dig! Ja jag hoppas vi kan göra den helt underbar även här. Puss och Kram
None None

2012-12-02 @ 17:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0