NYC by night

Gårdagen började med att vi överraskade födelsedagsbarnet Emma med pannkakstårta, sen tog vi tåget till City, checkade in på hotellet och sen blev det att strosa i ett julmysigt New York City (dock utan snö, buhu).
Drog oss tillbaka till hotellet och började fixa, trixa och göra oss ordning, eftersom både jag Emma Elin och Jennifer skulle duscha och göra oss klara, tog det sin lilla tid kan jag säga. Mötte upp Bea på restaurangen, käkade gott och drog oss sedan tillbaka till hotellet för en rejäl förfest. ALL IN!!
Efter otroligt många skratt, seriösa samtal, tårar, bilder och annat skoj begav vi oss ner mot Webster Hall.
Och det var bokstavligen talat ALL IN tills klockan var halv sex imorse, så grymt rolig kväll med mina underbart härliga brudar!!!

Det ska kännas dagen efter att man har haft kul och gett allt. Trötta och slitna, ont här och ont där, begav vi oss mot CT igen och slappade hos Bea ett par timmar innan hon skjutsade oss alla hem. 
Nu har jag uppdaterat min vf om helgens bravader(undanhöll vissa punkter dock, haha) Nu är jag trött och det blir sängen tidigt ikväll, för att orka med en ny arbetsvecka!! 

8 dagar till julafton!!! <3
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0