Lyxledigt

Super lyxigt igår, att vara ledig på en torsdag. Började med att träna på morgonen medan barnen gjorde sin läsning, skjutsade de till mormor sen, då de skulle spendera hela dagen med henne, plus sova över. 
Själv hade jag en heldag med Tove, jag var moraliskt stöd och hon shoppade, riktigt bra dag. 

På kvällen tog vi oss till Emma som hade bjudit hem. Jag lagade skaldjurspasta med saffran och vitt vin, vrålgott!!! Satt och pratade i flera timmar sen, innan alla somnade så sött. 
Jag vaknade såklart alldeles för tidigt!! Så jag drack en kanna kaffe, medans jag lagade mysig frukost till oss. 

När jag kom hem tog jag en lång härlig springtur i det fina vintervädret, sen plockade jag upp flickorna hos mormor, två exalterade flickor med stora planer. Min vm mådde inte så bra, så flickorna hade bestämt att de skulle göra en 'dejtmiddag" till mina vf. Så när vi kom hem blev det förberedelser inför det. När de kom hem, hade jag lagat fettuchini med tryffelsmör och till efterrätt hemmagjord chocolate chip cookie med hemmagjord glass och jordgubbar på. Fint ska det vara!!! 

Själv åkte jag till Danbury med Jennifer, Cornelia,Bea, Elin, hennes bror Pär och hans flickvän Linda, även Emma kom lite senare. Åt på Cheesecake Factory, fick vänta i ca 3h, GALET!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0