Lucia

Idag har det varit fullt ös hela dagen.... 
Skyndade hem igen efter att ha lämnat av flickorna i skolan, det var nämligen dags att rulla köttbullar inför julafton, tillsammans med mamma, via skype då alltså!!! Så mysigt det var att göra det så, kändes så nära och vi var liksom med varandra hela förmiddagen. Fick säga hej till min älskade pappa också, vilken gjorde denna torsdagen ännu lite bättre, fast han ska retas och visa massa godsaker som man inte kan skicka genom datorn tyvärr :p Jag gjorde ungefär si sådär 200 köttbullar, GOTT!!! Jag kanske delar med mig..Efter det slänge jag ihop två schweiziska lantbröd, inte dumt alls och fina blev dem.  
 
Efter stök i köket hela förmiddagen kom L hem från skolan. Vi gjorde läxor, spelade Just Dance 4, som de fick i Hanukkah present igår, grymt kul!!! Efter det blev det läsning och lite ritande. Jag lagade sen mat och fixade tvätt i mängder. Åt middag med familjen, de öppnade dagens present som idag var STOR, nämligen en 60" LED tv till källaren, awesome. Hade sen lite luciamys med familjen, såg på luciafirande på datorn. 
Ikväll kom Elin och Tove över för lite mer jul/luciamys, blev lussebullar och Ensam Hemma. MYS!!

Att få mail är ju alltid lika spännande, speciellt när de är från mina absolut bästa Gull-Britt och Bernt, era mail och roliga historier får mig verkligen att skratta så jag gråter och de får mig även att vara så otroligt positiv. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0