Julbak

Idag har det varit full rulle hela dagen... 
Vanlig morgon, med paket öppnande, frukost, fixa lunchlådor, iväg till skolan och träning. 
Kom hem gjorde lite styrka, drack kaffe och såg julkalendern. Sen har det varit fullt bakande hela dagen. Bakade mammas/mosters mumsigt underbara lussebullar med "gojja" i mitten, LOOOOVE!!! De blev dock inte alls lika fina som mammas, så jag fick ett litet meltdown där en stund i eftermiddags och ville bara hem till mamma och julmysa hemma. Men tack vare min helt otroligt fantastiska mamma och familj hemma och allt stöd, fina mail, pepptalk de ger mig, gick det över igen efter lite tårar och breakdown. Så nu är jag glad igen, för jag och mina fina vänner här ska göra denna julen oförglömlig. 
Efter lussebullar övergick det i pepparkaksbak på sista degen jag fick i posten, hur goda kan de vara egentligen??? Farligt. 

Eftermidagen var som vanligt med mina flickor, inget annorlunda. Lämnade av de på dans och begav mig sedan för nästsista sånglektionen! Gick helt okej, ikväll sjöng jag Here I go again - Whitesnake. 
 






Kommentarer
Postat av: Kajsa med flera

Hej Lina!
Vi sitter i Kivik samlade , Mamma, jag, Greger och Hampus. Har läst din blogg enda bak till mitten av november, så trevligt du skriver och vilka fina foton du har lagt upp. Vi tänker på dig och saknar dig. Ska bli kul att träffa dig snart igen! Hoppas du får en fin jul och ett gott nytt år!
många kramar från oss på landet(Kivik)
Ps. -10 grader ute och 30 cm snö.
/Kajsa,Moss,Hampus,Greger<3<3<3<3<3<3<3

Svar: Hej käraste ni!!Åhh, va roligt att höra, så glad jag blir :D Då känns det verkligen kul att skriva och berätta, när man får så positiv respons.
Jag kan inte bärga mig, kommer bli så underbart att få krama om er igen!
Ha en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT, så som bara vi kan!!
Är riktigt avis på snön, hoppas den kommer till oss också snart!! :D
KRAMAR
None None

2012-12-06 @ 20:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0