Judagen

Christmas Day, american style!
Trots att min värdfamilj är judar har vi idag firat jul på amerikanskt vis. Vaknade bredvis en snarkande liten tjej i morse, då jag lovat att ha sleepover med de igårkväll. Började fixa och dona med min värdmamma inför mat och dessert vi skulle ha med oss till Missy och James senare. Och när vi står där i köket kommer min värdpappa och flickorna in med kort och en present till mig och säger; Merry Christmas Lina, the american version. Hur underbara är de egentligen?! Detta är verkligen det bästa av tvp världar.  <3

Mormor kom till oss och det blev amerikansk frukost, american pancakes och bacon, första gången i min familj, gott och mysigt! Därefter var det dags för alla att hoppa in i duschen och göra oss ordning. 
Åkte till Missy & James vid 1, var där runt 2 och då drog kalasandet igång. Massa goda aptitretare, gott vin och väldigt trevligt sällskap! Det var sen dags för Secret Santa (julklappsspelet) vilket var super roligt. Jag hade köpt en Cooler Stool, en pal med inbyggd kylväska, så fräckt. Alla ville stjäla den och det slutade med att min vm fick den, haha, hon var överlycklig, haha!! Allt jag ville ha blev stulet, så jag fick ett fotbad, som min lilla blev SÅÅÅ exalterad över, så där försvann mitt paket. ;)

Därpå blev det god mat i mängder som vanligt och det var allmänt mysigt och trevligt att umgås med familjen. 
Alla är så goa och omtänksamma, kommer sakna de så mycket. 

Thank you all for a great Christmas, I love you <3

Charlie, my little lovebug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0