Done-färdig-finitooooo

Såja, då är jag klar med alla aupair möten och mina 6 credits, whooop whoop!! Klapp på axeln till mig, skönt. Hade sista sångklassen ikväll. Jag sjöng Sunday Bloody Sunday igen, men denna gången kompade Emma mig på gitarr, sååå bra. Måste faktiskt säga att vi var väldigt duktiga. I slutet sjöng jag Emma Julia och Ida, Himlen i min famn, i stämmor, gick också väldigt bra. 

Dagen då: tränade imorse, sen åkte jag och handlade lite smått jag behövde nu inför matlagning och bak.
När jag kom hem blev det som vanligt kaffe och julkalendern, sen kom Tove över lite snabbt och vi skrev ner en lista på allt inför jul. Åhhh ser verkligen fram emot att göra en riktigt mysig svensk jul här hemma med värdfamilj och vänner. Plus att jag får fira/uppleva Hanukkah och en riktig amerikansk jul den 25 hos vänner till familjen. 
Barnen har halvdagar resten av veckan, så idag blev det läxor, lek med hanukkah presenter, Just Dance 4, julgodis bak(närmare bestämt cornflakes rosor) , julmusik, pyssel och lite mellanmål.
Sen var det dags att lämna L på dans och jag åkte till min klass.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0