"Dan före dopparedan"

Kan inte fatta att det är lillejulafton idag, vart tog december vägen?! 
Idag blev det att handla sista maten till julafton, sen äta julgröts lunch hos Emma, GOTT!

Imorgon är det äntligen julafton, och jag har fått bjuda hem några av mina kompisar att fira en riktigt svensk jul tillsammans med de och min familj. Och svensk jul ska det bli minsann, med (nästan)allt vad det innebär. Hoppas det blir lyckat! 
Tyvärr är jag inte riktigt i julstämmning, men det kommer kanske inte heller eftersom man inte är hemma och ingen snö är det heller, synd. 
Men vi ska göra det bästa av situationen och det kommer bli så bra så! Hur ofta firar man jul med vänner liksom?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0