7 dagar till julafton

Då var det måndag igen och sista veckan innan det är dags för JULLOV!!! 
Så tråkig jag känner mig att skriva morgonen bestod av träning, styrka, julkalendern och en kopp kaffe....
Men det är i princip så det flesta dagarna ser ut mitt i veckan och även idag. 

Resten av dagen bestod av bak (idag blev det mammas grova braspannebröd, MUMS!!!), sen blev det skype med mamma, Ola och Louise, vi klädde granen tillsammans och lyssnade på julmusik. Mysigt, men det var ganska jobbigt, kändes så konstigt att inte vara där. Men med tårar och skratt och underbart stöd från min fantastiska familj så blev det väldigt mysigt trots att man är en BIT ifrån... 
Hann även med att skypa med Filip, pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt. Han hade hittat bilder från sin student, hahaha. Ooooj, som jag såg ut. En bild säger ju mer än tusen ord.  

När flickorna kom hem blev det läxor, sen skrev L en jätte bra historia medan jag och A spelade Mario Kart Wii, med riktiga rattar, GRYMT KUL!! Men inte bra att ha vinnarskalle när man möter en 8åring, ;) 


Fina brö' va? ;)

Kommentarer
Postat av: Mammi

JÄTTEFINA bröd min tös! Du är bara sååå...duktig. jag blir så stolt över dig.
Älskar dig!
Kram Mamma.

Svar: Åhh älskar dig mammi.,
None None

2012-12-18 @ 11:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0