21 december

Imorse regnade det så det heter duga kan jag lova, blåste gjorde det också, bilen höll sig för tusan knappt på vägen! Min kära granne bjöd med mig till gymmet, då hon kan ta med en vän torsdag-söndag, man tackar. Så det blev en timme på löpbandet på gymmet istället, härligt!
Drog hem, såg julkalendern, Tove kom över, gjorde mörka chokladtryfflar med baileys, mums, åt lite lunch, drog till bibblan och sen hem igen. 
 
När barnen kom hem blev det bara en timme med lite lek och tv, sen tog min vm med de på bio och jag drog hem till Bea. När hon var klar hämtade vi upp Jennifer och Cornelia, sen mötte vi Emma och Elin på ett Steakhouse för middag. Kvällen avslutades med film och prat hemma hos Bea. Härliga fredag!!! 





Kan inte med ord beskriva hur stolt jag är att jag blivit faster igen, till en så otroligt underbar liten flicka. 
Tänk att jag har äran att vara faster till min fantastiska lilla Gille kille, som inte ens är liten längre och nu till denna underbara lite tös, Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0