2 Advent

Och idag är det då andra advent och söndag igen... 

Gårdagen spenderades med Elin och Jennifer, började med brunch på Ihop, därifrån tog vi en sväng till Stamford Mall. Påväg dit konstaterade vi hur fattiga vi var för tillfälligt, nu i julklapps-, shoppings-, födelsedags- och julmatstider. MEN vi kom också fram till att det inte skulle få stoppa oss från att ha kul och köpa det vi ville och göra precis det vi kände för, så länge pengarna räckte till. Så därför införskaffade jag mig en nyårsklänning och Jennifer och Elin fick med sig någon påse de också. Vidare därifrån drog vi oss tillbaka till Wilton där jag och Elin hittade vars ett par skor, även de(mina) till nyår. Och när vi redan konstaterat att vi var fattiglappar, tänkte vi att då fortsätter vi spendera de pengar vi inte har, haha, så därför åkte vi till The Cellar Door och åt middag. Emma anslöt hemma hos mig och vi avslutade en bra lördag med mys och tjejsnack hemma hos mig. 
Framtidsplanerna är looooooovely. Btw.. I mars ska gänget (tyvärr - Emma och Bea) och jag visa Eskilstuna vad vi går för. Ooooj va bra det kommer bli , kan det bli annat? ;)

Idag hade vi au pair möte, vi åkte till ett sjukhus i Norwalk, och dekorerade deras barnavdelning med massa julpynt som vi och barnen pysslat ihop. Kändes jättebra att få göra en god gärning för de små barnen, speciellt nu i juletider, med det var väldigt tufft att se de. 

Åkte till Orem's och lunchade, därifrån en sväng till Bea. Sen fixade och trixade jag, Jennifer och Elin lite hemma hos mig i eftermiddag. Och nu ikväll blev det middag med familjen. 

Är så glad och tacksam för de fina vännerna jag har träffat här. <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0