1 December

Underbara älskade JUL. Kan inte fatta att det är 1 December idag,
vilket innebär följade: första luckan på chokladkalendern och första avsnittet på julkalendern!!! 
Så jag vaknade upp hos Jennifer, tidigt som vanligt, gick ner och satte mig med min kopp kaffe och njöt av tystnaden och en kopp kaffe en stund. Började sen skramla lite i hopp om att de andra snart skulle vakna, haha ;) började ju bli hungrig. Så en stor god frukost dukades upp, som vanligt när vi har sleepover. MYS!! Därefter bunkrade vi alla ihop oss i soffan och såg första avsnittet av Mysteriet på Greveholm-Grevens återkomst, måste säga att första avsnittet imponerade faktiskt(hade inte så höga förväntningar). 

Vi hade ju bestämt att vi skulle baka pepparkakor och dricka glögg, så jag åkte hem till mig och fixade det. När jag kom hem väntade barnen ivrigt på att få öppna första julklappen, då min vm sa de var tvunga att vänta på mig, GULLUNGAR!! Så söta och snälla hoppas vi att de är ända fram till julafton ;) Uppskattade första paketet och väntar redan ivrigt på nummer 2. 

Väl tillbaka hos Jennifer blev det pepparkaksbak och glögg, MUMS!! Mina fina vänner, är så otroligt tacksam för att jag träffat er, ni är helt fantastiska!!! Vi kommer tillsammans göra denna julen oförglömlig! <3

Jag åkte hem vid halv fem för att baka pepparkakor med barnen, vilket var en riktig höjdare, EN PLÅT, mamma nu förstår jag hur du har det VARJE ÅR ;) haha. Därefter blev det middag och film, sen viskades det lite i flickornas rum och innan jag gick ut sa de båda två, Lina we are so thankful to have you here. You put such an effort in making the calender for us, we love you. 
MEN SMÄLTER MAN ELLER???? <3

Imorgon blir det city med brudarna, första advents firande och strosa bland ljus och juldekorationer. 
<3


Ni är guld <3
 
En stycken trött Elin, <3
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilka underbara bilder Lina! Både från NYC och från din övernattning hos din kompis.
När det är tid att du ska lämna Ridgefield, åker du tillbaka till din kompis och monterar ner det bordet ni hade dukat upp med frukost. Jag måste bara ha det!!!!!!!
Ha det bäst.
Kram Mamma

Svar: Tack mammi!!!! Det var verkligen en superhelg. Haha, det ska jag väl kunna ordna (NOT) Du är inte klok Madicken!
KRAM
None None

2012-12-03 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0